I can feel you

Imala sam pricu u glavi. Trebala sam samo sesti i zapisati nekoliko pocetnih reci, ali nisam.

Sinoc sam, savladana umorom zaspala, drzeci laptop u rukama. Bicu iskrena, toliko lepih utisaka sam drzala izmedju prstiju, kao da i nisam zelela da ih zapisem, da ne ureknem. Verujem da sam i zaspala cuvajuci ih pod kozom, u kosi, izmedju prstiju i da potajno nisam zelela da ih preslikam na papir… Branila sam se snom…

Danas sam celi dan ponavljala dve recenice od sinoc. Evo upravo sedim i kuckam. Pisem. Ali reci, sve one reci od sinoc opet nece van. Gde je pocetak price? Negde na 259.200 minutu daleko odavde…

Mozda vam se dopadne moj izbor muzike, mozda naslutite kako se osecam, mozda vas ocara ples ove divne pevacice… ja znam sta je mene ocaralo ♥ a o tome tek sledi prica, jer evo danas, veceras ne umem….

22 thoughts on “I can feel you

  1. Prica nije bila spremna. Razumi je! Kad dozrije, pasce kao sa grane jabuka, pravo na tvoj dlan. I mirisace zreloscu, a sok ce biti bas onakav kakav treba da bude. A onda cemo da nazdravimo u to ime,sta velis?🙂;)

  2. ne požuruj priču,
    ponekad je jako teško naći prave riječi, nekako sve budu premalene da opišu osjećaje i doživljaje
    postoje priče koje se osjete između prstiju ili između redova
    pa vrijede i neispričane😉

    • Dolly😉
      cinilo mi se da su sve reci premale i preskucene da opisu to sto sam ja zelela …
      a ti znas da citas izmedju redova i dobre muzike😉

  3. Dovoljna je muzika da se pročita priča…🙂
    Ni ja ne umem svoje lepe priče da opišem. Možda ne umem ili ne želim da ih ni sa kim delim, sebično ih čuvam samo za sebe…😉

    • Branko
      …prica pocinje da se oslanja ledjima na jastuke, bori se za prve korake, javice se sigurgno kad potrci😉
      Divan komentar, hvala 😉

Ostavite odgovor

