16 dana…

… rekli su mi da su padale zvezde u  julu na zemlju. Tvoja je pala 16 dana pre moje u porodiliste u malom gradu na Tamisu, a moja je eto zakasnila i pala u porodiliste jednog grada na Jasenici…

Dve zvezde su bile rodjene u istom mesecu, iste godine. I zamisli trebalo nam je 16 godina da se sretnemo u jednom gradu na Savi…

Tri reke i dve zvezde. Plovimo vodenim tokovima i nebeskim svodovima sa jednog na drugi kraj Evrope. Izmedju nas su mnoge luke i mnogi zalivi. A kad nije bilo vodenih puteva bile smo mornari na suvom.

Ej, i nemoj sada da se smejes i da me podsecas na onaj camac na Tamisu i moju hrabrost… Dobro, posto znam da  neces izdrzati i da ces se smejati i kikotati sigurno par minuta, predlazem ti da veceras pogledas u zvezde i nemoj traziti ni jednu posebnu, sve ce imati osmeh na licu i zvonice zvoncicima … Srecan rodjendan, draga moja Crvenkapice!

32 thoughts on “16 dana…

  1. divan čestitika!! srećan rođendan Crvenkapice i večeras dok budeš gledala zvezde na nebu samo jedna će sijati na Zemlji i znaćemo da si to ti!!🙂

    nego, moram da kažem povodom broja 16… i ja još 16 noći spavam a onda mi rođendan!!! juuupiiii!!!!!!😀😀😀

      • eee, već sam se zabrojala, hajde pomaži!! koliko još spavamo do slavlja??🙂

        p.s. moja crvenkapica je od mene mlađa 21 dan i obožIVLJem je mnogo godina unazad, dosta toga delimo, čak i horoskopski znak, samo su njoj sva ova spisanija u Đoletovoj interpretaciji ‘užas, patetično’… folira da nije emotivac, a ustvari, bolje da ne pričam, znaš i sama….🙂

        • Shunjalice
          jos samo deset dana, a od sutra krece 9,8,7…. 😆
          sa’ce Zelence prevrnuti ocima … 😆

          * drago mi je zbog tvoje crvenkapice i znam sve😉 ma kakvi emotivci, nisu uopste😆 😆

  2. o kako divna čestitka!!🙂

    Crvenkapice
    imaš divnu drugaricu
    a ko je njen prijatelj i moj je🙂
    srećan ti rođendan

  3. Svake godine na Sari, na moj dan,rodjendan nikne prelepa prica o meni o nama i to mi je najlepši poklon.Hvala ti moja draga prijateljice,moja zvezdice.Hvala svima vama koji procitate te divne price i koji nam pomalo zavidite.I treba jer retko ko nadje u životu ovakvu zvezdu koja sija i u sreci,radosti a i u onim tužnim i ružnim danima kad nebi oci otvorila ali moram da bi videla njen sjaj.HVALA TI Sarice moja

  4. Moram da napišem da se zna
    ja vam ne zavidim. Nimalo.
    U moju želju da se pridružim Sarinoj čestitki nije upletena ni mrva zavisti, naprotiv, drago mi je kada prava prijateljstva traju.

    • Dolly
      crvenkapica se samo malo nespretno izrazila,😀
      naravno jedno veliko hvala i srecno za sva velika i prava prijateljstva…

  5. Prvo, srećan rodjendan Crvenkapici i sve najlepše!

    Drugo, Saro i Crvenkapice, zaista ste imale sreću da se sretnete i da vaše prijateljstvo traje toliko dugo. To je predivno osećanje, jer, imam takvu prijateljicu. Od srca!

    Saro, uvek se raspekmezim kod tebe na blogu. Toliko topline izlazi iz tebe, neverovatno! Divna si osoba, nežna, osećajna i zaslužila si da budeš najsrećnije biće na svetu. Živela!🙂

  6. Divna cestitka i divne dve prijateljice.Citajuci Dudin komentar sinule su mi dve ideje:

    Prva – prepisacu ga, jer je sve receno na najlepsi nacin;
    Drugo-Ne bih ja tu nista menjala.

    Veliki pozdrav za Saru i Dudu!

  7. Crvenkapica je moju cestitku dobila😀
    Znam znacenje vaseg prijateljstva, imam isto a vidim i Dollika i drago mi je da postoje🙂
    A ove dve lavice sto se broje kada ce njihovi brzdejovi mi idu na zivcove😛

    • Zelence sada me radoznalost ne ostavlja na miru, odoh da izvidim😉
      *sta ti imas protiVu ove dve Lavice…:mrgreen: hey jos samo deset dana😆😉

      • Sarah, uzela sam ponovo da se preračunavam – ili si ti baš, baš zaljubljena ili mi ipak nismo rođene na isti dan🙄 u mom slučaju, tj. do 31-og, ipak mora da se spava još 11 noći..😀

  8. Srećan rođendaaaaaan. Uživajte jedna u drugoj, budeite srećne i zadovoljne. Pošto samo zadovoljni muškarci i zadovoljne žene mogu učiniti ovaj svet najlepšim mestom za život.🙂

Ostavite odgovor

