Ulica u jednom smeru

Pregledajući kontrolnu tablu na svom blogu naletela sam na tekst napisan 6. jula 2010

Prošlo je od tada godinu dana. Prošlo je mnogo toga ružnog i lepog. Isprepletali su se razni događaji i zbivanja. Različiti ljudi i njihove sudbine.

Ja sam promenila način razmišljanja. Promenila sam i mnoge navike, za koje sam mislila da ih je nemoguće promeniti. Samim tim moj život je dobio jedan novi smer, jednu novu ulicu posutu belim kamenčićima, okruženu zelenim rastinjem u kojoj cveta lavanda.

Priču sam napisala koristeći naslove mojih do tada napisanih i objavljenih tekstova. Da li slučajno ili ne, svi oni su se uklopili u priču koju sam zelela da ispričam. Nisam znala šta će se dogoditi u budućnosti. Nisam ni sanjala da će se mnoge stvari u mom životu promeniti za samo nekoliko meseci i da će rasplet ili tek možda zaplet dogoditi u tako kratkom vremenskom periodu i da će ulica koju spominjem tako brzo biti istrasirana.

A šta sam znala?
Znala sam samo to da je, Sarah koja je do tada pisala i bila sa vama, pod uticajem velikih, tužnih i stresnih momenata prestala da postoji. Na sreću krenula je u potragu za sobom i ubrzo se ponovo pronašla…

Možda vi niste primetili razliku ali ona sama jeste.

Verujem više nego ikada u svoje odluke. Verujem ponovo ljudima, ali sam postala obazrivija. Verujem u ljubav i da nisam dopustila da me dodirne ne bih ovoliko bila hrabra. I nije bilo lako ponovo verovati. Ali uspela sam i to me čini srećnom.

36 thoughts on “Ulica u jednom smeru

  1. Znas Dekic, puno puta je ono zastalo, pa sam se bila uplasila, ali sada je ponovo zdravo i kuca onako kako ja zelim, jer verujem u njega i verujem u sebe… ali ako ti kazem da nije bilo uopste lako, znam da ces mi poverovati…
    pozdrav leti prema Boru Sanji i Tebi…😀

    • ne znam, kako je ovde ispao kraj komentara, ali evo nastavka…🙂
      možeš da se menjaš dokle hoćeš, ali ti si uvek naša Sara i svaka tvoja promena ide samo u jednom pravcu,a to je na bolje.. i kad god pomislimo da bolja ne možeš biti, ti nas demantuješ i pokažeš da možeš ..🙂 :*

      • Hvala moja Musketirice, tvoje reci su tople i drage, hvala ti na svim komentarima i
        pogotovo onda kada ste sve tri bile uz mene, i kada ste me vasim recima, snazile i davale motivaciju da ne prestanem da se smejem, i da si uvek prepoznala te momente, a za takvo sto je premalo reci Hvala😀
        eto, sada zajednickim snagama brojimo dane do naseg radosnog dana😉
        Lavice razbarusi grivu😆

  2. Velika hrabrost je potrebna da se ljudi menjaju. Tu hrabrost mora nešto da izazove i zato budi zbog toga ponosna i sretna. Verujem ti da nije bilo lako, međutim da ti nisi bila i ranije hrabra ni ljubav ti ne bi pomogla. Ona je samo probudila ono što je već bilo u tebi.

  3. borac si ti, znam ja to dobro.
    Koliko god otrcano zvučala fraza „što nas ne ubije, ojača nas“ tačna je.
    Zamisli da je život more, uđeš u vodu, malo dublje, pa zaroniš, ponese te ljepota i nađeš se u velikoj dubini- bez kisika. Kada shvatiš gdje se nalaziš imaš samo jednu misao: isplivati!. Pa se koprcaš i panično boriš da isplivaš ka svjetlosti, površini.
    Tako radimo i u teškim situacijama.
    Padnemo u mraku, udarimo se, krvarimo….ali svjetlost koja se pojavi dadne nam snagu da izbjegnemo sivilo.
    Neka smjer tvoje ulice vodi samo ka svjetlosti.

    • Hvala draga Dolly
      tvoj komentar kao i mnogo puta pre, ma ne znam vise koliko vemena, vec dugo, pogodi uvek u metu, dotakne moje srce… to razumevanje i „citanje“ misli, osecanja je divno, kao i paznja koju mi poklanjas… neizmerno sam zahvlana tebi i svim dragim ljudima na blogu… radujem se da ne odustajes, da uvek svratis, ostavis trag i obradujes svojim komentarom…😀
      Zelim da moja ulica vodi samo ka svetlosti kao i u pesmi, na kraju tunela je uvek svetlo…😀
      Zelim nam zdravlje i snagu za svako novo isplivavanje .

  4. Ljudi se i inače menjaju, kako sazrevaju. Medjutim, odredjene situacije, naročito bolne, ostave trajne ožiljke, ali, nije ni to loše, čisto da nas podsete da više tako ne grešimo.

    Promenila si se i dobro je, dolaziš k sebi! Srećno u „ozdravljenju“. Bićeš jača!😉

  5. Mislim da u ovim stvarima nema velikih tajni, jer se sve svodi na samopouzdanje; bez samopouzdanja nema ni nas samih, tj. ima nas takvih kakvi ne želimo da budemo! Lepi pozdravi🙂

    • Stevo
      slazem se sa tobom, bez samopouzdanja je tesko…vodi se bitka ali se na kraju izgubi rat…😀
      pregazila sam mnogo voda, ali cini mi se da sam trenutno uzvodno, ma kakvi brzaci naisli…😉

    • Ponekad nam treba vremena da ugledamo tu nasu sliku, da je sagledamo i prihvatimo da je lepa i vredna. Nekad nam je potrebna i rec sa strane, da nas podigne i gurne u stvarnost; sreca je imati takvu „rec“, pored sebe da nas podupre onda kad je bas tesko, a sve ostalo moramo sami… i onda lepoti nista ne stoji na putu😉
      ps
      29.12.14
      ….a, da poneki balvan kao planina … :)))

  6. Saro, nije lako ne menjati se,a nije ni prirodno kada je sve oko nas i u nama u znaku prromene…. Još je teže u ovakvim uslovima u kojima živimo promeniti se i to u pozitivnom smislu-uprkos svim neprilikama i životnim sačekušama koje vrebaju iza svakog ćoška.Ali je dobro. I za tebe i za one oko tebe. Sve to naravno ne bi bilo to što jeste da nemaš ljubavi u sebi🙂 Želim ti da na tom putu ostaneš što duže🙂

    • Nije lako. Nije bilo lako i nece biti lako… ali nema druge, ne mogu da odustanem i da hocu zbog svih iza mene i pored mene… nisam sama i srecna sam zbog toga… Da, te zivotne sacekuse kako kazes su one koje vrebaju iz zasede i kad te scepaju, treba ti vremena a one to cesto ne dozvoljavaju…
      Hvala, potrudicu se da idem prema svetlosti i putvima istrasiranim ljubavlju, kolikogod je u mojoj moci…😀

  7. Onda se razumemo u potpunosti.
    ***
    Marko nesto drugo, procitala sam o „neverbalnoj komunikaciji u poslovnim
    pregovorima“ zvuci jako interesantno, da li ce to moci negde da se procita, kad bude sve gotovo😉 i jos sa srecom😀

  8. p.s.

    Don’t tell me how to live my life
    Don’t tell me how to pray
    Don’t tell me how to sing my song
    Don’t tell me what to say

    Cuz I believe that miracles
    happen every day
    I don’t care what you say,
    I’m gonna do it my way

  9. Menjati sebe je divan put, teski su prvi koraci a kasnije sve ide nekako samo. Svaka promena je put u nepiznato i to je ono što nas toliko plaši. Ali, onda otvorimo oči i shvatimo: „Dobro je, još smo živi“. Nekada življi nego pre toga. Vera u druge je sporedna stvar, jer osnovna je vera u sebe. Uostalom, svi smo mi jednid rugima prolaznici i saputnioci na odredjenim etapama naših puteva. Razlika je samo što neke traju tren a neke čitavu malu večnost.

    Samo, napred, mala🙂 . Naravno da nas jača sve što nas ne slomi🙂 .

    • videcemo Baklavice da li je tako… videcemo…
      koraci su nekada tezi od olova, i to je za ljude, nekada zakukati nad njima, nismo uvek satkani od hrabrosti i mermera, nekada smo kao staklo, lomljivi i krhki… nekada nam fale samo dodiri, da nas podupru i da nam budu podstrek za dalje…
      Hvala ti na podrsci, hvala….

  10. Bilo bi dosadno da je uvek isto.
    Ono sto zaboli iz njega se najvise i najbolje uci.
    Mislim jebem ti taj recept ali je tako.
    Mi smo ti tu, ti si nam tu i idemo dalje!

    • Moja Zelena, da *ebem ti taj recept, ali ako ne moze drugacije moramo se i iz tog *ranja vaditi… hvala ti, znam, i dodju tako momenti… ali na srecu i prodju…
      hvala, Zelence…

  11. Nekada, davno, sam stalno oduševljavo nastavnike i profesore iz književnosti. Ma skoro uvek sam ih hvatao na nešto, ne znam šta… Imao sam utisak da ja nisam toliko dobar đak, koliko su me oni gotivili. Na kraju smo uvek dolazili do sukoba.

    Jednom sam napisao (u osnovnoj školi) u nekom radu – Borba sa sobom je najteža, ali, je pobeda najslađa.

    Mislim da su i ovo prigodne reči: http://lugarski.wordpress.com/2011/01/24/hrabrost/

  12. Sarah SVAKA ČAST ZA HRABROST….EVO ORDEN ZA HRABROST…..;)
    Baš kako ja napisah u svom poslednjem postu,menjam se,ne mogu druge promeniti,sebe mogu,al mi ne ide 😦

Ostavite odgovor

