Dve lavice na vrelom pesku…

Kazu, dame se ne pitaju za godine. Zato, pssst, ne pitajte.  Rekla sam vam, pre izvesnog vremena, da sam prestala da ih brojim, onda kada su prerasle broj mojih cipela. Godine stoje na papiru, cesto se nasalim i kazem statistike radi… sve ostalo potrebno za zivot, se nosi u srcu… Verujem da ce se mnogi sloziti sa mnom, pogotovo moje drage Blogerke😀

Postajem pomalo razmazena.Vec drugi put za redom slavim rodjendan u mojoj Sumadiji. Trebalo je da prodje mnogo godina  da bi to postalo stvarnost. Pre i nisam to osecala kao nesdostatak, ali evo kazem vam sa godinama se i to promenilo. Nostalgija se pojacala, ali  je jos uvek sve pod kontrolom…

Pricacu vam kad se vratim kako je bilo. Pisacu vam opet o dragim ljudima koje budem srela. Naravno i o „trnu u oku“. Vratio se medj’ vinograde bez broda.

Moja draga musketirica „Shunjalica“, danas se raduje i slavi takodje svoj zvezdani dan. Mozda smo negde i zajedno, ko ce to znati, mada Blogosfera je mali grad i u njoj se sve dozna… tako da… otom-potom😉

Ostale smo bez peska u zadnjem trenu, ali nije tesko, zamisliti  lavice na vrucem pesku negde u Sahari, zar ne?

Dve lavice rodjene u istom danu… zele vam puno zvezda padalica i ne cekajte, vec pozelite zelju jer zvezde, one padaju iznenada…

A sada  za moju lavicu – Shunjce drago:

…stiklicama zveckamo i u ritmu se vrckamo😉

51 thoughts on “Dve lavice na vrelom pesku…

  1. Pa, drugar’ce moje, srećan Vam 16. rođendan ( je l’ da, da je tako? )!!😆😀 *************

  2. Frajlica stigla doma taman da pohvata zvezde i u dlanovima sačuva dve za tebe, zato brzo zatvori oči i želi jaaakooo, ali samo jednu želju, drugu ću ja da poželim umesto tebe – da svaki rođendan od sad slaviš u svojoj Šumadiji s osmehom koji tako dobro nosiš!🙂
    Hvala na divnoj čestitki, možda trenutno nema peska, ali i sa zvezdanom prašinom se odlično snalazimo.🙂

    Svratim kasnije da ti poželim još štošta, još mi štiklice zveckaju i na nogama i u glavi. :******

    • Sinoc sam pomislila na tren da smo se srele … ko zna mozda i jesmo…a mozda fizicki nismo ali u srcu verujem da jesmo… evo zmuriiiimmmm i zamisljam zelju…😀
      hvala ti…

      Jedna zvezda je dovoljna da se zazmuri, a ja ti zelim jos da se ostvari ono sto ti jos pored toga u srcu nosis … i tvoj osmeh je predivan… zato samo sa osmehom napred… 😀

      veceras ponavljamo zveckanje i vrckanje 😉

      • Morala sam ponovo da pročitam jer jutros nisam bila baš sva svoja…🙂
        Zvezde padalice i puni džakovi želja su nešto što bi svako želeo za poklon, ali veći poklon od svih je imati tebe za prijatelja (čak i ovim putem). Slučajnosti ne postoje, mi smo uvek zajedno, a ti ostani zauvek zaljubljena šiparica,
        bez obzira na broj sandalica. :*
        Ne ostajemo mi bez peska pod nogama, već on bez naših stopala, ali samo dok stopalca tako hoće… brzo mi nađemo put do bosonogih staza….🙂

        a sad!!!!! tanananana!!! pesmica za šiparicu!😀

    • Hvala ti puno na rodjendanskoj cestitci🙂
      samo jos da naucim da plesem kao ova sama😆
      mislim, bar jedan deo… fantasticno😀
      hvala …

    • Draga Moja Sus,
      nikada ti ne promakne da mi cestitas, hvala ti od srca, divno divno…
      javicu ti se na dm, pa mozda skoknem na kafu …😉

    • Dragi Stevo
      haha, divno tako je ponekad pozelim da su cipele velikoooog broja bile😉
      Hvala od srca, veceras ce mo uzivati …😀

  3. Ovo mi je 18 put da vam cestitam, ne znam sta vise da vam kazem, sem da imam i ja mesec u lavu ali ne volim Saharu😛
    E devojke moje, neka vam bude srecno i da se cuknete live bre!🙂
    Jela sam pasulj sa lucenim paprikama pa necu da vas jubim😛😛😛

    • zeleniš,
      ni mi same ne znamo koji put jedna drugoj čestitamo, ali ko još broji, brojke zaista nisu bitne!😀
      a tebe čukam i preko čena crnog luka, nema se migoljiš danas, rekla si da za rođos čukanje moRe, zato ne izgovaraj se više i dolazi vamo da te doFaĆim kako propisi nalažu uz jedno podebljano Faaaalaaaaa! :))))

  4. E, pa lavice moja draga, želim ti da sve naredne godine proslavljaš u Šumadiji. Želim ti dobro zdravlje, sreću i ljubav u životu. Blagostanje se podrazumeva! Tri poljupca ti šaljem i veliki zagrljaj!🙂

  5. Srećan rodjendan sa malim zakašnjenjem! Pusti brojanje godina, mladi smo onoliko koliko se osećamo. Ja se tek sad u 31.-oj osećam kao da mi je 19 i uživam mnogo više nego tad. Sad razmem da je život dragocen i uživam u trenutku.

    • IM
      Da bas tako😀
      i ja sam nmnogo kasnje sa godinama naucila o ragocnostima i trudim se koliko mogu da uzivam u svemu, ma zapravo mislim da umemo da ga zivimo tek tu negde od tvojih godina😉
      Hvala ti punoooooo😉

  6. Eh, ja konačno sidjoh na kratko u civilizaciju, gore nem’ živaca da čekam otvaranje stranica.
    Ljubim ja tebe, neka ti sve teče onako kako poželiš i zamisliš, da nam budeš zdrava, srećna i vesela još 100 godina! 😛

    • Hvala Sanja
      hvala puno… nesto mora tamo da se menja, ima stranice samo da lete😀
      znam kako je, i ja nemam zivac kad se otvara red po red😉

  7. „Rekla sam vam, pre izvesnog vremena, da sam prestala da ih brojim, onda kada su prerasle broj mojih cipela.“ – ova rečenica mi se posebno sviđa🙂

    • E. moja draga koliko je vec dana proslo a i godina od ovog teksta…
      Svega je tu bilo, ali najlepse od svega da smo se mi u ovom zivotu upoznale…
      Ma, nek ide zivot, dizem casu za nas i sve drage ljude u nasim zivotima…!
      Pamtim samo lepe dane i lepe trenutke, prekratak je zivot za suze i tugu!
      Ziveli!

Ostavite odgovor

