Odjava !

Nema kukanja, nema problema koji nisu neresivi!!!

I kako jedan prijatelj rece nema „kukumavcenja“, eto nema vise ni toga …

Bicu odsutna neko vreme. Koliko dugo ne znam! Verovatno ce te mi svi vi veoma brzo faliti. Nisam htela da zakljucam Blog. Uvek je bio otvoren za sve putnike namernike, za slucajne prolazniike za sve vas koji godinama vec citate moje tekstove i pruzate  mi veliku podrsku!

Svi koji budu hteli da me pronadju znace put…

Hvala vam na citanju, hvala vam na podrsci, svim konstruktivnim kritikama, dobrim vibracijama, divnim bojama, osmesima… Hvala Vam!!!!

Veliki pozdrav

i do nekog novog susreta

Sarah

17 thoughts on “Odjava !

  1. Falices definitivno.
    Verujem da ce ti odmor od neta i svih nas prijati i da ces to vreme iskoristiti na pravi nacin!
    Sve najbolje, cekamo te!
    Znas i ti ko ti je prijatelj!

  2. Baš sam se iznenadila, realno, ali, poštujem tvoju želju! Falićeš nam svima, ti to dobro znaš!
    Srećno i berićetno! Veliki zagrljaj i poljubac!🙂

Ostavite odgovor

