Most

…smenjivali su se toplo i hladno, vatra i voda. Igrala su se osećanja njenim telom. Zatvorila je oči i pomislila da je mnogo razloga za ljubav, za osmehe i da je otkrila jedan novi svet. Bila je to jedna druga dimenzija ljubavi. Kada je bila blizu, u njoj je bilo i mraka i svetlosti, a kada se odmicala daleko od nje, udisala je kao vazduh.
Setila se, da su zajedno prešli preko planinskog mosta, ispod koga su se spajale dve reke i iznad kojih su posmatrali Novi svet, u kojem je savladala podivljalu reku. Život joj je dao znakove kroz osmehe, kroz reči, kroz disanje… Osetila je dodire, obostrano razumevanje i slobodu.
Most je kao hologram stajao između nje i Novog sveta. Neopipljiv rukama, opipljiv plućima… Nosila ga je oko sećanja, kao nevidljivi znak da pripadaju jedno drugom. Još uvek ga nosi, na peščanoj obali jednog grada…

27 thoughts on “Most

    • Breskvice
      neprocenjivi su, sve dok ih nosimo u nasim zenicama i dok nam pomazu da premostimo nabujale reke. Imala sam jedan most, verovala sam da se nikada nece srusiti. Srusio se na najgori moguci nacin… Ali, sagradicemo jedan novi, lepsi, snaznji, moderniji, iskreniji…😀 😀
      Ziveli mostovi u nasim zenicama !

  1. sviđa mi se priča, ali ne znam šta da kažem.. ostavila si me bez teksta danas, skroz..

    moguće da posle svega što nam život da, da nam i neke nove nas, zatečene na obali na kojoj treba da prebrojimo određeni broj zalazaka sunca i tek posle toga odlučimo da li ostajemo ili ćemo gaziti novi most…🙂

    • „Svi su oni u suštini jedno i podjednako vredni naše pažnje, jer pokazuju mesto na kome je čovek naišao na zapreku i nije zastao pred njom, nego je savladao i premostio kako je mogao, prema svom shvatanju“ . . ( Andrić )

      Sarita, hold the line, a nas 3 ćemo i na bridž ak’ bude trebalo😉🙂

      • Ivana i na bridz, i na cupriju, ma ko da to ima neke veze.. D
        vazno je sa mosta ne pasti… mene sada ovo podsetilo na one nase partizanske filmove kad nasi miniraju most, a ono se u daljini cuje svapski voz koji tutnji i sine se tresu a oni u poslednjem minutu beze i sve se pretvara u pepeo i prah …. 😉

  2. Poštovana Sarah,da li bi ste mogli da mi pomognete u vezi nekih informacija, bila bih vam zahvalna.Pozdrav.

  3. Lepo napisano komsinice …kad mi pomenes pescanu plazu nije mi dobro jer juce sam dosao sa mora😦 nazad u realnost

    • Hvala, hvala -komsija😉
      ja sam stigla u relnost pre tacno 14 dana, tako da sam vec u kisnim kapima, dolazi jesen i to se kod mene vec oseca …
      Ti si naravno jos pod ustiskom pescane obale😉

    • Agro
      danas sam pirpemila bastu za zimski san, nama su najavili sneg za subotu, a svuda oko mene palme i toplo jezero, nije za verovati😀

Ostavite odgovor

