Lola,suze ne bole…

Javili su, kisa ce.

Javili su, plakaces.

Neka i suze su za ljude.

Kisa ce ih sakriti.

Muzika nadjacati.

Slikarska cetkica prekriti.

Ti si moja Lola u pesmi, u smehu, u suzama, u zagrljaljima i ocima. Ti si moja Lola u srcu. Uvek cujem zveckanje tvojih potpetica, dok trcis prema kuci. Cekam te, da zajedno uspavamo leto i probudimo jesen nasim glasovima i cikom radosti.
Cekam te,da veceras otplesemo kisni ples. Javili su, kisa ce…
Znam, da i ti znas, i znam da jedva cekas i da si nestrpljiva. Ti si moja Lola iz pesme, znas koliko volim tu pesmu. Znas, koliko me uspomena veze za nju. Ti poznajes i glas koji je pevao tu pesmu razdragano i iz srca, dok smo se vrtele oko malog kuhinjskog stola i sudarale u mimoilazenju.

Javili su, plakaces Lola…

A nisu javili da ce mo zajedno plakati. Zaboravili su da i suze delimo, ne samo smeh. Dve suze tebi, dve suze meni… Plesacemo i plakati, nece se ni primetiti…

Doneces mi oroseno kestenje iz trave. Slagacemo opalo lisce i dekorisati hodnik. A onda, kad se budemo umorile, skuvacu nam nas caj i oticicemo u potkrovlje. Tamo godinama stoj i ceka jedno belo platno. Secas se, koliko sam ti puta rekla, da cu poceti ponovo da slikam. Doslo je vreme, da se po njemu prospu boje jeseni i muzika koja nastaje sustanjem opalog lisca.
Muzika sa ploca, ce nadjacati, a slikarska cetkica obojiti suze u dugu.
Bice to prva slika, koju cu okaciti na jednom od praznih zidova. Ispunice kucu zvukom i toplinom.
Javili su, a nisu znali da si ti Lola iz pesme  i da sam ja neko, ko ce sve da ucini, da tebe nikada vise ne zaboli.
Hajde Lola, pozuri, i prospi svoju bol. Ne okreci se vise, samo napred. Potrci, neka iza tvojih ledja ostane  netaknut predjeni put. Pozuri Lola! Na klupi pred kucom, ceka te korpa grozdja, smokve sam stavila na dno.

Zveckanje peta i ti si vec tu… cujem kako pred vratima namrgodjeno se prepires sa korpom, torbom i salom koji si nagazila i tako ljuta cekas da ti otkljucam vrata…
Mokra ti je kosa i ti kazes : „hajde, ostavimo to iza nas“…

14 thoughts on “Lola,suze ne bole…

  1. Dobro jutro, dobar dan! Malo kasnije se probudio, i već je dan, ali kada pročitam lepu priču, znam da će mi dan biti lepši no inače! Dakle, pred nama je lep dan, tj. mene čeka lep dan! Želim i tebi lep dan, i šaljem ti lepe pozdrave!

    • Dobro jutro stevo😀
      da pred nama ja lep dan😀 i hvala puno i je’l kisa vec stigla😉
      pozdrave uzvracam, sticice brzo, donece ih razigrani vetar sa alpa…😀

      • Kažu, kiša nam stiže sledeće nedelje; da li sa alpa, ili s’ neke druge strane sveta, ne znam, u svakom slučaju, vreme je da spere prašinu sa naših ledja🙂

        • Da u pravu si stevo , vreme je da opere prasinu!
          U medjuvremenu u mojoj lepoj domovini br.2 pade sneg😆
          sad ce samo zatrpati sivilo😉 na odredjeno vreme😉

  2. Slabo pisem, mozda zato sto nije vreme za to, ali znajte da razumem vase reci i da ste me potsetili da i ja znam pisati… Hvala Vam na divnom blogu. p.s. pesnik se radja i pisac, svi se radjaju, ali samo pravi zive dugo i nije izbor na njima izbor je visoko…

  3. Slikanje i crtanje, to je jedan poseban odnos sa samim sobom, saglasje i mir, u kojem sve ono o čemu pišeš, dobija sasvim drugu dimenziju.
    p.s.
    Da li si svesna kolika se nežnost, trenutno, oseća na ovoj st(r)anici?😆

    • Cakulanje
      tvoj komentar me je pogodio direktno nezno u srce.
      A Lola, ko je Lola? To, je za neke druge price😉
      Ona je u pesmi uvek kad mi pozelimo, u svakom delu naseg bica…
      Saljem ti osmeh i zelim predivnu nedelju, ovu koja je pred nama

Ostavite odgovor

