Voli – ne voli…

„Velika je nesreća kad čovek ne zna šta hoće,a prava katastrofa kad ne zna šta može.“ Jovan Dučić

Rekla je da vise ne zeli da ga vidi. Ni da ga ikada cuje. Niti da ga ikada sretne. Obecala je sebi da ga nece zvati. Obecala je da se nece javljati kad bude on nju zvao? Nikada mu vise nece pisati mailove. Nece joj pasti na pamet da mu posalje sms, pozove na „skype“, ukljuci „whatsUP“… ili bilo koje dugme koje bi moglo i slucajno da je spoji sa njim i sa drugim polom na kome vlada sneg i mraz…

Sve je ovo izgovorila za 120 sekundi i otisla.

E sada, posto je pogazila rec  n-i-k-a-d-a,  za manje od gore pomenutih sekundi, volela bi da zna zasto su zene „toliko brljive“ i nasednu uvek istim obecanjima, samo drugacije upakovanim, zavisno od kalibra do kalibra, naravno mislim mentalnog…

Nisam joj mogla dati savet, nisam je mogla ni spasiti. Preostalo mi je samo da verujem da ce uskoro ipak ukapirati da je sve, ama bas sve, samo gluma.
Pasce on opet na obicnim recima, jer kazu da „prestupnici“ uvek, ali UVEK ponavljaju iste greske…

Usput mi je ispricala  da je ubrala beli cvet na livadi i da je kidala jednu po jednu laticu, izgovarajuci „voli me – ne voli me…“, a da je poslednja latica cveta rekla da je on bas voli…  hm.

Mislim da ce na kraju ipak optuziti laticu belog cveta i dva prsta koja su verovatno nehotice umesto jedne, otkinula dve latice  i proglasiti ih krivim.

Farsa se nastavlja.

„Najviše se laže u ljubavi, lovu i u predizbornoj kampanji. “ Vinston Čerčil

16 thoughts on “Voli – ne voli…

    • Ne lajkuj, ne dopisuj, tako je kako je; samo jo jedna kisna prica, uz kisni ambijent, to je sve zato da se suze ne bi primetile. Jutros sam imala veoma vazan razgovor, i naslusala se prici, ni da zamislis kakvih, ispricacu ti tamo…
      25 latica nije mala brojka, covek se zabroji😆
      Nije sve tako sivo, kazu sutra ce sunce i +21C, za nocas cu pripremiti jednu veselu pricu od jutros, bila je jedna, samo jedna…😀

  1. Prica mi se dopada, bez daljnjeg i a mogu se pronaci u po necem. Puste zelje da neko moze biti bolji nego sto jeste dok ga posmatras kroz ruzicaste cvikere…🙄😀

    Prvi i poslednji citat su odlicni.

    Sjajna si Sarah :OK:.

    • Hvala Tatjana, ma koliko bilo crno uvek pronadjemo neki razlog da se osmehnemoi i razveselimo, da sve mi imamo ponekad „puste zelje“… i gledamo kroz ruzicaste naocare, faze i fazice😆
      Hvala!

    • Breskvice
      kad se setim koliko sam latica sama otkinula kao, klinka sve drhteci sta ce na poslednjoj ostati 😉 😆
      idemo jos jedan krug😉

  2. Wow Saro mocna ti je ova prica a pogotovu pocetna i zavrsni citat, odmah sam ih zapamtio🙂 Bas Ekstra🙂

  3. Verovatno je najvažnije čime se počinje: Da li sa voli, ili ne voli, premda se uglavnom počinje sa voli-ne voli, ali je katkad dobro promeniti redosled i početi sa ne voli-voli, ne voli-voli…😉 Pozdrav!

    • Dodo😆 kadkad je stvrano potrebno promeniti redosled :))) protiv uroka😉
      da, da😆
      dan mi je poceo ocajno, a evo stiglo je sunce i dobre vesti sa njima i smejem, se smejem- od srca, radosno …. 🙂

  4. često pomislim da smo onakvi kako vidimo druge ljude da su.. a cveće je uvek krivo, posebno to belo što služi za voli me-ne voli me…

    hajde, iskreno reci, jesi li ikad poljančetu videla taj cvet da stoji uspravno?!😉

    • Shunjce
      ne mogu da se setim bilo je to davno, kad sam ga cerupala sve u frci sta ce ostati na kraju🙂 bila sam bas klinka😉 sad se to radi malo drugacije:mrgreen:
      i nema druge, samo cvece mora biti za sve krivo😆

Ostavite odgovor

