Happy-end

Padala je kisa i bilo je jako hladno. Tmurno sa puno magle. Nisam putovala ovaj vikend, mada sam zelela, ali iz opravdanih razloga sam ipak odlozila putovanje. Ostala sam da proslavim jedan rodjendan sa prijateljima koji mi puno znace. Upoznala sam nova lica i videla ponovo mnoge koje sam izgubila iz vida. Dogodi se kroz novu orijentaciju, nove puteve i smerove da se ljudi razidju ali evo jedna ovakva prilika nas je okupila ponovo.

Bilo je fantasticno vece. Na zalost necu vam pokazati ovde slike, razumece te me imam svoje razloge🙂 Naravno da ovakve veceri sluze i za povezivanje ljudi i mogucnost da se kroz razgovore dodje do novih poslovnih ideja. I zamislite te veceri nisam ni slutila kakvi ce se horizonti otvoriti. Nesto sto sam ja zelela godinama i pokusavala da pokrenem, a ima veze i sa Srbijom bi moglo da dobije konkretne oblike i da ako sve bude kako treba moglo da zazivi. Jupiii! Ne smem preterivati u svojoj radosti, bicu jos uvek oprezna, ali kazem vam postoji velika sansa…🙂
Jutro je osvanulo sa puno sunca…
… morala sam…  :)

Glück ist kein Zufall- das Unglück auch nicht !
 

 

 

 

 

 

18 thoughts on “Happy-end

    • Lugar
      otprilike ni ja🙂
      imam ovu ideju vec duze vreme, ali uvek je neko“ ali“ , bilo na putu, sada ce mo videti da li ce sve ispasti kako treba, …kako se kaze kod nas „da i meni konacno svane…“ 😉

    • 😆 Shunjo jedna bas si me nasmejala… ima tu jos iznenadjenja😉
      Ako moram BAS da prekoracim brzinu – uzecu i to u obzir, kao i sve ostalo😉

    • Marko
      ima naznaka da moze da se ostvari i to mi daje dodatna perca na krilima🙂
      javicu, ko zna sta se sve tu moze iskombinovati pogotovo ako bude ostvarljiva veza sa Bg.om 🙂 javljam na vreme🙂

  1. U pravu si, čovek nikada ne zna kakvo ga prijatno iznenadjenje čeka „iza ćoška“. Drago mi je što ti se ukazala prilika za ispunjenjem davnašnje želje! Puno pozdrava sa željom da sve ispadne kako treba!🙂

Ostavite odgovor

