In vino veritas

Sadrzaj je tu. Ma, zapravo cela prica je tu, samo ne zeli onako kako ja zelim da se isprica. Ne mislim da nije vreme za nju, mislim da je sazrela- pogotovo u ovih poslednjih godinu dana, brze nego u svim ovim godinama pre.

Muzika, pesma i  pozitivni ljudi, uspeli su da oteraju po ko zna koji put sve teske momente iz moje glave.  I da znate, nije vazno kako se covek oseca posle. Vazno je kako se covek oseca u tim momentima. Ja sam se osecala sjajno!
Za sve je potrebno vreme. Za donosenje odluka, za iskorak, za pocetak, za kraj!

Sazrela kruska padne na tlo pod drvetom – moje vreme je sazrelo i palo pravo u  srce  i u onaj deo mozga koji je zaduzen za raspodelu poslova. Desna ruka je presekla pupcanu vrpcu. Drhtala je pritom i molila da to ucini najbolje sto zna. Nije presekla dovod kiseonika, nije!  Zivot je samo udahnuo novi oplemenjeni kiseonik.
***
Gledala sam juce ljude oko sebe. To nisam radila skoro nikada! Ne na takvim mestima gde se peva i veseli. Nikada mi nije bilo bitno ko stoji pored ili malo dalje, preko puta. Sinoc sam to uradila prvi put svesno, presla pogledom po licima oko sebe. I zamislite -videla sam ih. Videla njihove oci. Videla kako pomeraju usne. Pevaju. Smeju. Bili su sami, u paru, u grupi, a neki samo u zagrljaju sa flasom… Nisam im zapamtila lica ali sam zapamtila poglede!
Prisao mi je neko drag i prosaputao :“ hajde ne kvari…“ bilo je dovoljno za tu jednu noc…

 

22 thoughts on “In vino veritas

  1. Znaš, nije neka čudesna veština uživati u uspomenama, već uživati u datom momentu, znajući da se više nikada neće ponoviti (ponavljanja umeju da budu dosadna), jer – na kraju krajeva, šta je uspomena? Uspomena je nešto čega se rado sećamo, ali uspomena je i ono čega se nerado sećamo. Dakle, i ne mora da bude veliko radovanje; najveća veština je kada jedan sjajan trenutak znamo razvući, produžiti i uživati u njemu, da ne kažem usporiti, ne i zaustaviti. Draga moja, šaljem ti lepe pozdrave.

    • Kao sto kazes stevo,
      nauciti uzivati u tom sjajnom trenutku i to na „slow-motion“ … sve si rekao…
      saljem advent/ne pozdrave

  2. vremenom naučimo da sve posmatramo na pravi način, kod očiju smo slijepi jer ne gledamo, nešto nam se kao podrazumijeva…. Gledaj i ne dozvoli da ti novi pogled poremeti misli. Zamisli da si dozidala jedan sprat na kući, pa sa sprata posmatraš.

    U pogledu je istina 🙂

Ostavite odgovor

