I kad se izgubim u tvom otisku…

Govore mi sreca se cita iz ociju, u govoru tela, na usnama, u kosi. Kazu da sreca posebno mirise u kosi.
Dajem im za pravo. Nikada se ne suprotstavljam kad je sreca u pitanju. Samo, ne volim da je vagam, presipam sa jednog tasa na drugi i klackam na ovom toplom decembarskom vetru, koji ce nam bez sumnje doneti bele pahulje i srecu tu malu nevidljivu ali ipak opipljivu emociju obojiti u hladno belo.
Bela je boja nevinosti i cistote, ali je kao boja hladna. Uprkos tome volim je. Volim i da nosim belu boju.
Volim i da je prljam, po sneznim proplancima ostavljajajuci po njoj moje otiske stopala upakovanih u tople zimske cizme.

Hej, i znas sta bih jos volela? Da ti prvi krenes da gazis po dubokom belom snegu a da ja svojim cizmama uranjam u tvoje otiske i da te tako jedno vreme pratim.
Znam da necu dugo izdrzati. Treba uskociti i iskociti iz  tog tvog velikog otiska. Moje noge nisu snazne kao tvoje, ali se raduju igri i zvrljanju po belim proplancima na obroncima Alpa. Lutacemo tamo-amo, ispisivati poruke po belom snegu.

Hodacemo tako spojeni kao jedna velika senka. Sakricu se iza tebe. Sakrice me tvoja snazna ramena. Cak i da se sapletem znam da necu pasti jer pridrzace me tvoj kaput koji kao padobran predamnom stoji. Ako budem morala zgrabicu i tvoj crno-zuti sal i necu se bojati ni dubine snega jer ces ti gaziti napred i praviti krivudavi put mojim stopalima.

Moramo biti tihi, da ne probudimo skripom snega pod nasim nogama sumske stanare. Da ne preplasimo srne i zeceve za koje znam da zive na tim proplancima. Ne smemo se ni do suza smejati, jer ce one ostati kao zaledjeni biseri na nasim obrazima.
A da li znas sta smes?  Evo recicu ti, smes me poljubiti samo pazi da ne pokvarimo senku.
I kad se izgubim u tvom otisku, ti me uvek pronadjes i ugrejes.

Tekst: Slavica Rankovic Francesevic

20 thoughts on “I kad se izgubim u tvom otisku…

  1. ko se to meni rodio 🙂 mašala 🙂
    uff, bre, Saroslava, š’a mi radiš!! oman mi došlo da se valjam po snegetu [narafski, malo daljše ( i još dalje ) od tebe, neću me ometate u planinskim čarolijama 😛 ], pa nek budem mokra, neće da smeta, jok

Ostavite odgovor

