Jos samo ovaj dan

a onda cu staviti katanac na prosle dane, jer su zasita samo prosli.
Necu zaboraviti nista, jer u svim tim danima bila sam i ja. Naucila sam puno toga.
Nisam umela uvek da odigram pravi potez. Nisam savrsena. Sah je mudra igra, a ja sam ponekad bila previse umorna od svih tih mudrosti.
Toliko je jednostavno ziveti, voleti i ljubiti, kada bi samo to svi jedostavno umeli…
Kraj ove godine doneo je jednu veliku radost u moje srce, jedan osmeh i jedne predivne oci…

… pusticu Ninu da vam isprica pricu…

28 thoughts on “Jos samo ovaj dan

  1. Daće, Sarita, jašta da će Bog dati – uvek da, samo što smo mi, ljudi, čudna fajta, pa često hoćemo sve i odmah, ali ja sam srećna što je kod tebe sada sve na svom mestu.
    Volim te, Saroslava🙂

  2. a, jeeee!🙂 izašao i spot! kod tebe ga gledam premijerno..🙂
    štikle, farke, narukvice, osmeh, šešir – sve je na broju, ideeemo daljeeee!!🙂

  3. 🙂🙂🙂 … i onda sutra sve ispočetka😉 … da bi smo na kraju, uglavnom, skoro pa sve stavili na mesto😀 Lepi pozdravi za poslednji dan u godini!

    • Vazno je da sam te nasmejala stevo😀
      idemo jos jedan krug i tako do 150. kako ti kazes😉
      Lepe pozdrave saljem tebi tamo na jug😉

  4. Kad dodje vreme, ono posle igre, lepo je posložiti kockice i čuvati ih kao uspomenu na jedno vreme koje smo imali i živeli, sa manje ili više uspeha. Kako god – naše je!!!
    Volim da ne zaboravljaš i volim da ideš dalje! Želim ti mnogo sreće, zdravlja i ljubavi na tom putu u budućnost. A i taj put počinje korakom prvim! Zato – zakorači!
    uz muziku… naravno:)))

    • Bravarice , ti me uvek tako raznezis sa muzikom i recima…
      Hvala ti puno, puno…bila je ovo jedna od tezih godina, ali nisam znala sta me ceka, isla sam dalje i dalje, evo tu sam na kraju jedne i na pocetku nove… hvala ti, uz muziku i osmeh je puno lakse i ucim svakim danom da promenim sebe onako kako je to zelim…
      Tebi zelim takodje sretne praznike i novu godinu.🙂

  5. ni bol ni sreca ne traju zauvek…lepo je kad covek moze da predje preko svega i da ostane svoj. nekako je lakse kada nisi sama… sah-mat i partije pocinje ispocetka🙂
    nemoj nikada se promenis . . , ovako si dovoljno savrsena🙂

  6. To je mozda najmudrije, a verovatno i najteze: pozdraviti se sa prosloscu da bi smo bez tereta krenuli napred.

    Sretnu ti zelim godinu koja je nastupila i neka ti je prvo zdravlja, radosti, srece, zadovoljstva… pa onda i svega ostalog😀.

  7. kada igra prestane biti naivna, čista, iskrena, bez kalkulatora, onda je zaista treba zakatančiti. Tada ni ne vrijedi.
    Godina je prošla, stavi na nju katanac i preko tog zida raspali ormar🙂
    A u Novoj
    dozvoli sebi igru. Osmjeh. Radost. Ljubav.
    I vjeruj. Sebi najviše.
    Grlim te.

    • Hvala Dolly
      rekla si ono sto mislim, pogotovo za Novu…to je to, da verujem sebi i da ne slusam price, jer one se pricaju i bez da ja to zelim…
      Saljem topao zagrljaj.
      (prva Nova godina koju sam provela bolesna; mozda je i ovo neki znak, vazno je samo da je bilo drugacije od svih do sada… ) 😀

  8. Saric, ti znas sta je za tebe najbolje. Ja samo mogu da te podrzim i da nastavim da vjerujem u tebe.🙂
    Sretna ti Nova, ma koliko smo puta mi to vec razmijenili u zadnjih par dana. Al’ ne mari!🙂

  9. Hvala Exxx, tebi takodje zelim uspesnu godinu!
    * a pesmu sam cula pre jedno 20 godina, jel’da😉
    ne bih je se setila…
    hvala za predlog tj. asocijaciju…😀

  10. Vreme teče, a mi smo deo njega, hteli mi to ili ne. Znači, kao vrteška ili voz.Ono što je bilo daleko, približilo se, a bogami i došlo. Nova nam godina. Valja je potrošiti što lepše!
    Srećno Sarice i nadam se da si ozdravila!🙂

    • Hvala Dudo, jos sam bolna ali ide na bolje…
      Da, kao sto kazes da potrosimo Novu godinu sto lepse, veselije i korisnije😀
      I tebi sve najbolje zelim pod srca !

Ostavite odgovor

