Da li je 9. moj srecan broj?

Pre godinu dana, devetog janura, dogodio se incident sa autom. Sigurnim, dobro opremljenim autom, otisla sam na skijanje a pri povratku se taj sigurni auto ugasio- izvrsio samoubistvo pred mojim ocima. Malo je falilo da i nas troje zavrsimo nase zivote u tom njegovom ludackom pokusaju.

Kotrljali smo se nekontrolisano dvoipotonasem niz krivudavi, strmi, planinski put, bez mogucnosti da ga svojom snagom ili umom zaustavim. Videla sam kraj puta. Videla sam i nas na kraju toga puta. Sve se odvijalo jako brzo i osim provalije, nisam videla nista drugo.

Najednom je usporio, bez da sam ja to mehanicki izazvala! Kao da su ga nevidljive ruke zadrzale, na samom kraju ledene litice pod snegom. Stao je  prakticno sa jednom nogom u provaliji a ostale tri su ostale na zaledjenom putu. Bila je to sansa i sekunde koje nismo smeli prokockati. Uspeli smo da izadjemo iz auta i da se sklonimo na sigurno.

Toga dana, pocela je za nas nova godina. Godina u kojoj sam zahvalna sto smo svi na okopu i sto smo donekle zaboravili na taj incident u prirodi. Skijanje i dalje volimo. Vozim jedan drugi auto. No,moram priznati, ponekad jos me oblije hladan znoj,dok se spustam ekstremno strmim planinskim putevima.

Bio je to deveti januar.  Devet meseci posle tog dogadjaja, jedna druga devetka zaigrala  je na zvezdanom nebu. Zakacila je svoju zvezdu na moj nebeski striki i ulepsala ga svojim zvezdanim osmehom i zavodljivim glasom.Kao i sve zvezde padalice sletela je iznenada na moj dlan i nacrtala na njemu osmeh. Stavila je svoju saku preko moje i zarobila taj carobni osmeh izmedju nasih dlanova. Nije tesko robovati jednom takvom osmehu. Nije tesko ni cuvati ga u medaljonu zelja. Ponekad on pobegne na sat- dva ali se uvek vrati puno lepsi i vedriji nego sto je bio.

Tajno obozavajuci novu zvezdu,nisam primetila, da je sa njom stigla jos jedna devetka na nebeski strik.
Okruzena sam zvezdama koje u sebi nose broj devet i svetle kao zvezde severnjace  nedozvoljavajuci mi da se izgubim ni kad je nebo puno oblaka.

Ipak jedna od najlepsih zvezda je ona zakacena 9.9.1999!

U medjuvremenu sam saznala da je 8 moj srecan broj…

29 thoughts on “Da li je 9. moj srecan broj?

    • Marko bas si me obradovao🙂 ti si treca osoba za koju znam da je rodjena 9.9 . pa to je fantasticno🙂 ali stvarno fantasticno!!!!!
      Onda, drzimo se mi tih devetki !! 😆

          • Auuuu jos jedan skup devica 🙂
            ne, ja nisam verovala bas toliko u te znake i zvezde dok mi Zelena ne ocita bukvar😉
            E, sada je to druga igra😆
            Drage moje device i na dalje dobro druzenje i zabavu vam zelim na ovim blogo-kucicama😆

  1. sjećam se priče o autu na litici, uf, stresoh se prosto kad si nas podsjetila na taj događaj.
    o astrologiji jako malo znam, ali imam rodbinski blisku jednu djevicu i jao lele😀
    nikako se ne kapiramo🙂
    vjerujem u brojeve i vjerujem da slučajnosti ne postoje,
    ja imam neke druge brojeve koji me kroz život prate i to JESU moji srećni brojevi, kao što tebi 9-ke uljepšavaju život. U to ime živjele sve devetke🙂

    • Dolly
      obrnu jos jedna godina svoj krug! Krenuli smo na skijanje i opet utabnim stazama, tako da bolje jos jednom da to odradim i postavim kao srecan dan…
      Imam dve device u kuci, moram da umem sa njima, nema mi druge😉
      Za sve sretne brojeve – ZIVELI -!!! 😀

    • Bravarice
      eto tako se pogodilo, i zahvlajujuci samo andjelima ili neikim drugim silama ja sam jos uvek ovde sa vama…
      Sreca polako prepoznaje put, a i ja „tvrdoglavo“ hrlim ka njoj … 😀

    • O Ivana, predivna muzika, dugo je nisam cula Grace je cudo!!
      A pratila me je kroz mlade dane …😉
      Hvala ti draga moja, stavicu ja ruzicaste naocare i ima i sneg da pretvorim u ruzicasto 😆

  2. Uuuu, šta je devica ovde!🙂
    Naježim se kad se setim onog 9-tog, samo kad se dobro završilo.
    A ova druga što se zakačila, mmmmm, to ćeš valjda jednom u četiri oka. 🙂

    • Sanja
      vidi koliko nam samo izmice to u „4 oka“ , ali nema sanse da nam pobegne, uvek nekako se nesto ispreci, ali znam da ce biti, znam… i verujem i radujem se pa ma kada bilo… 😀
      ali ko zna, mozda bude obrnuto, pa vi sletite sa dva krila kod mene ….😉

  3. Nisam bas ubedjena u sretne brojeve ili dane, ali verujem da u nekom trenutku dobrih okolnosti imamo srece (mozda i vise no pameti) i da nas je neko sacuvao od loseg. Kako god tog nekog zvali ili nezvali😀.

    • breskvice
      devetke i moje device- to je za celi zivot😉
      hvala, a sve ostale devetke -“ neki novi klinci „kako bi Djole rekao 😉

Ostavite odgovor

