Nebo odredjuje put

“ … ma sve ti nebo vrati i zapamti svaki dug
svatko od nas sanja, a nebo odredjuje put… “

Dugo, rekla bih predugo zivim u Austriji. Bilo je godina u kojima nisam imala vremena da slusam nasu muziku i da pratim nasu scenu, ali jednog dana, pre vise od petnaest godina, cula sam njene pesme kod prijateljice, njen glas je savrsen, dodiruje ispod koze. Od tada cekam  na svaku njenu novu pesmu. Uz „carobno jutro“ sam plakala i radovala se na desetine puta, uz „poljubi me“ docekival zore kraj prozora …

E, da je Nina Badric kojim slucajem rodjena u Americi, bila bi poznata sirom sveta, ali je i ovako dovoljno poznata i priznata. Ta zena je borac. Ima snagu reke i ima glas koji prodire u srce, samo je morate oslusnuti. Njene pesme su price. Kratki filmovi. Njene pesme imaju poruku! Jos je nisam cula uzivo, ali znam da hocu. Cesto sam u Zagrebu i ulovicu je vec negde…

„Nebo“ je jos jedna njena prica, pa oslusnite reci. Priblizava se Evrovizija i mi se polako organizujemo, naravno da je i Zeljko u nasim mislima🙂 austrijanke sam vec mobilizirala, spremili smo telefone i oni glasovi koji dodju iz Austrije su i od nas nekoliko koji ce mo dati sve od sebe… pa Nina i Zeljko srecno!

11 thoughts on “Nebo odredjuje put

    • Verujem Bero da ne slusas🙂 ali mi je drago da si ostavio komentar. Nina pogadja nas zene pravo u srce, peva i iz nasih dusa… zapravo prica pricu, jednu od hiljadu istih… Nina ima karizmu i sa tim se rodis ili ne! Volim da je slusam, o da itekako. Njen glas moze uvek biti u pozadini neke price, kad se okupimo, ona ne iritira, ona se moze slusati, dugo, dugo… Prava moderna dama🙂

      * Postovala sam ovde vise puta do sada njene pesme… ali eto ako mogu i ovako malo da pripomognem, super je…🙂 ( EVROVIZIJA)

  1. ne znam da li je prijatnije slušati je dok peva ili dok govori… fenomenalna je pevačica, ali ostavlja utisak da je još bolji čovek… bar po mom mišljenju, takvih na ovoj planeti nema baš mnogo… zato moj glas Nina će uvek imati..

  2. Za Zeljka navijam po pitanju Evrovizije jer me je pesma bas osvojila, a Ninu jako, jako volim i dosta slusam. Dopada mi se tvoj ukus za muziku :OK:😀.

    Evo jedne njene numere za tebe:

Ostavite odgovor

