Ljubav nije greska…

Padala je kisa danas. Sumorno nebo nad mojim malim gradom. Jezero  nije imalo plavu boju, ali sam ja imala mir u dusi. Da li me je tvoj glas sinoc umirio ili sam uspela da nadjem mehanizme odbrane, nevidljivo instaliram i na brzinu osiguram srce i za vreme kise, pitam se jos uvek?
Ponekad je dovoljno da na neke ljude samo pomislimo pa da nam izazovu osmeh i da nam srce zakuca u poznatom ritmu bum-bum.

Padala je kisa, ali nije bilo hladno. Pozelela sam da u gumenim cizmama prosetamo obalom jezera- rekla sam to naglas, da me cuju, da me i nebo cuje. Sta si ti danas pozeleo, ne znam ali znam da si ti setao vinogradima po suncanom i veselom danu, tamo negde daleko… Da li ti je nedostajo moj osmeh, to cu mozda saznati sutra…

Kisa, jezero, vinogradi, vino, neki nepoznati osmesi, dani koje ne poznajem, ni njihov tok, ni tvoje navike kada nisi ovde, ni ljude koji govore nekim drugim jezikom, ni kuce, ni puteve, ni to nebo sto je iznad tvoje i moje glave, jeste isto ali  iznenada nepoznato i daleko…

Ovaj moj dnevni zapis ima samo jednu poruku, volite se ljudi i delite osmehe, drzite se za ruke, darujte i primajte ljubav, uzivaj te u njoj kad je pored vas, dok je u vama, sa vama… i nikada, nikada ne mislite da je greska, jer ljubav ne moze biti greska…

Verujem da ste ovo sigruno 100x do sada culi, ali verujem i da izgovorite tek onda kada neke stvari krenu nizbrdo ili pri gubitku dragih osoba… e, onda svi mi zalimo za proslim danima i nedovoljno izrecenim osecanjima…

Jedan voz je otisao, ali sam  ubedjena  da ce se jednom taj voz vratiti ili ce ovog puta biti avion, jos uvek se ne zna, jer nisam vlasnik carobne kugle a nemam ni Aladinovu lampu..

Ljubav nikada nije greska i ne cinite to od nje.

10 thoughts on “Ljubav nije greska…

  1. Ljubav je jedna od fantasticnih stvari u zivotu❤. Totalno me metamorfise. Postajem ono sto jesam i ono sto nisam, radujem se i patim, letim i padam ali je ne bih menjala… :OK:

    A kad smo kod gumenih cizmica i ja u svojim sljapkam vec drugi dan i super mi je😀. Jedna od odlicnih investicija u korisnu obucu za ove kisne dane.

    • Da, bas tako. Daje nam vetar u ledja, pusta da nam izrastu krila, i opali nas po glavi da ne znamo ni kuda letimo ni zasto, predivan osecaj i ja ga nikad ne bih menjala…🙂

Ostavite odgovor

