I u Afriku ako treba

Okrecem moj svetlosno zemljani globus i trazim novu drzavu u koju ces otici. Vec sam obisla pola Evrope i jedan deo Afrike putujuci sa tobom i tvojim glasom. Oci ti ne vidim jer obicno mi takve vesti stizu putem telefona.
Sinoc sam okrenula pola zemaljske kugle i dosla na daleki kontinent. Pa tamo je ratno stanje, bilo je prvo sto sam pomislila. Imala sam ozbiljan problem, ali znam da moram da sacekam i vidim konacan ishod. Jednom sam se zarekla da se necu mesati u tvoje odluke i tako ce biti, pa, ako budem morala opet na front, nije to nista novo, pregurala sam vec neke.
Bicu iskrena. Jutros sam opet zavrtela globus, i znas li gde se zaustavio? Jutros je stao sa mojim prstom na Nemackom tlu. Eto, mozda ipak zvezde odrade onaj deo koji mi ne umemo. Osim toga mogla bih poneti i orhideju, taj put bi prezivela.

 

6 thoughts on “I u Afriku ako treba

Ostavite odgovor

