Meka kao svila

Od svih reči izgovorenih i upućenih meni, najveću moć ima tvoja reč. Nije važno da li je ona savet, kompliment, kritika,važno je, da je tvoja.
Kad se nesretna jutrom probudim i tvoja reč me nespremnu sretne, ulepša mi dan.
Od te reči mi narastu krila.
Od nje se probudi moja uspavana duša. Zbog nje sam opet dobra vila.
I onda kad mi  tvoja rec, slomi srce na milion delova, ja i tada verujem da postoji svet gde beskrajna ljubav caruje.
Pružam ti ruke da me povedes tamo gde još nisam bila, mada znaš da nisam od juce i da sam mnogo toga prošla, zato ti kažem- čuvaj me. Ti si moj lek protiv tuge.

Pamtim sive oblake iznad moje glave, vrata koja žele da me zarobe, tvoj osmeh što kao princ na belom konju stiže, mačem okove seče i nosi me preko pustinja do prve oaze sreće.
Za tebe sam meka kao svila, jer ti si moj mir.
Tvoja reč – to si ti! Iskren, ozbiljan kada zatreba, suosećajan i pažljiv prema svima.
Jedna tvoja reč i ja ću biti tu!

 

12 thoughts on “Meka kao svila

  1. Posle ovakvih reči, poželim da i sama imam nekog takvog! Diiiiivno Saro, kako samo znaš tako da opišeš da se čovek razneži! Poljubac od mene!🙂

    • Nije ga Dudo teško opisati jer je čovek, u svakom pogledu …. Teško je to danas za mnoge reći ….:) pozdrav i tebi, velikiiiiii

    • Dolly, pokušavam ali nekako se uvek nešto ispreči na putu… Složiće se kockice, samo je teško dočekati …:) sve je tako kako si napisala🙂

Ostavite odgovor

