Nevidljiva slagalica

Nemam vremena da cekam, a opet to radim. Stojim na stanici i propustam vozove, buseve, tramvaje. Presvuceni u raznobojne reklame izgledaju veselo. U njima razna lica. Ni jedno slicno tebi. Nema te. Nema tvog osmeha, nema tvojih ociju, nema tebe.
Cekam.
Ne osvrcem se. Strpljivo gledam prolaznike. Ponekad se osmehnem. Gledaju i oni mene. Gledamo se, a cinimi se kao da smo nevidljivi jedni za druge. Nisam htela da mi se ovo ponovi. Zelim da zivim, zivot uzivo. Zelim dok se budim, da gledam tvoje sanjive oci. Zelim da zivim sada sa tobom, bez odlaganja.

Pokusala sam da ne krenem ovim putem, ali nesto je bilo jace od mene. Zato, jos uvek bez predaha, verujem da ce ovaj put imati srecan zavrsetak i da ce mo zajedno preseci traku na cilju. A onda su nam mnoga nova vrata otvorena.

Kad volim, znam da mogu. Kad sam voljena- ne poznajem strah.
Verujem u tebe. Nikad nisam ni prestala. Znam da i ti verujes u mene.
Cekam.
Na tvoj poziv. Na tvoju poruku. Na tvoj glas. Na nas susret. Na tvoj povrtak.
Cekam.
Ne postoji cena koju ne bih platila da se vrata za nama zatvore i pocnemo da zivimo zivot uzivo.
U nasoj slagalici zivota, nedostaje taj jedan deo. Hajde, da slozimo sve delove i proverimo da li smo mi vlasnici te dve polovine.
Cekam.
Proslo je cetiri nedelje a ni jendog dana, ni jednog minuta nisam prestala da vrtim slike iz zivota koji zelim da zivim sa tobom.
Cekam, da mi kazes da li je ovo iluzija ili smo mi zaista zivi.

11 thoughts on “Nevidljiva slagalica

Ostavite odgovor

