Begstvo u pokušaju

Trčis na duge staze jer ti to možeš. Možeš u svakom pogledu. Ne mogu te pratiti, nemam toliku izdržljivost. Davno sam trčala maratone i pobedjivala. Sada su to neki drugačiji maratoni. Volela bih konačno da i u jednom takvom pobedim. Osećam da će mo zajedno pobediti, jer cilj ovog našeg maratona je stići zajedno na cilj.

Davno sam rekla, „bežiš od mene ljubavi“.
Danas sam rekla, nema svrhe. Možeš bežati i bežati ali od sebe samog ne možes pobeći.
Srce se ne čupa tako lako iz grudi. Ali ga nije teško pokloniti kada nas „lupi“ magija ljubavi.
Mislim da se tada najlakše i najbrže pokloni. Zapravo moje srce si ti ukrao.

Ne beži sada kradljivče srca moga. Već potrči meni u zagrljaj. Čekam te bosonoga na mermernom kamenu ispred kuće, na istom mestu kao pre.
To šta ja želim ti dobro znaš. To nema cenu i za to bih dala sve što imam.
Pročitao si? Zapamti zauvijek, izbriši iz telefona ali nikada iz pamćenja.

28 thoughts on “Begstvo u pokušaju

  1. Citam i opet citam i mislim da mi je jasno i ono sto ne treba i ono sto treba. Pronalazim se, secam se, mislim da su to bili pogresni potezi i sumnjam da bih danas kretala na maraton jer deo zivota koji je predamnom prosto ne zelim da bacam pred tudje noge vise no sto se mora. A sto se mora, nije tesko, tako da neki dzoging na krace staze, laganim ritmom … mogao bi da prija😀. Pozdrav @ Sarah, uvek imas lepe tekstove😀.

    • tatjanamb
      drago mi je da ti se moji tekstovi dopadaju,u njima ima autobiografskih stvari a ima i moje razmahnutosti, previse je da sebe nazovem piscem, mislim ja pisem samo tekstove, zivotne, dnevne… inspirisane ljubavlju, tugom, ceznjom, nadom, i uzivam u tome.
      kao sto rekoh trcala sam mnoge maratone, one prave sportske, ali sada je to vec neka druga dimenzija, sada ako izdrzim na teniskom terenu sat vremena, onako bas pod tempom, za mene je to veliki uspeh.
      Da se vratim na „beg“, zapravo se on desava svima nama, ponekad pozelimo da pobegnemo iz raznoraznih razloga- jedan od njih moze biti i previse ljubavi i nespremnost da se preuzme odgovornost za tu ljubav.
      Ja sam trenutno za mirno more, bez prevelikih valova, ali u zivotu se cesto ne moze planirati, pa su me eto opet zapljusnuli neki morski valovi… :)) bolje receno jezerski… :)) ah, sale nikad dovolno…🙂
      bas sam se raspisala🙂

      • Slicne smo, bar po podacima koje ostavljamo u tekstovima. U svakom ima i dela nas, ali i dela drugih ljudi, dogadjaja.

        Trcala samo u srednjoj skoli, plivala, cak sam bila dosta dobra u obe discipline, ali me zivot onese u basket i to sam „giljala“ vise od decenije😀. Ali, sport je dobar i svima ga preporucujem u meri koja nam odgovara :OK:.

        Nisam protiv valova, ali retko naidjem na one koji uspeju da me zapljusnu. Mozda talasu nije lako da me dohvati (zbog visine :lol:).

        Bezanije uvek bilo i bice, samo sam se ja malo promenila pa nemam vise kad cekati sve tudje trke da se zavrse dok ne dodje neki predah u kojem ima mesto za jos po nesto😀.

        A planovi… Mozemo ih praviti, zabavno je i lepo imati ih, ali treba i shvatiti da njihovo ostavrenje nije uvek i moguce… Ali to nas nece spreciti da ne sanjamo…😀

          • Otisla sam na google da prevedem tvoju recenicu sa nemackog😆 . Shvatila poruku i uzvracam istom merom za razna tvoja dobra i realna razmisljanja :OK:😀.

            • 🙂 hvala … Pokusavam da budem pozitivna iako to zivot nema u planu sa mnom, bar do sada je bio sve, samo ne ono sto sam zelela… Ne predajem se…:)

              • Imala bih sta da ti pisem na tu temu, ali i ja guram dalje, nekad k’o sivonja, a nekad prifali snage, potonem, pa opet ustanem… Sta cu… Drugi izbor mi se manje dopada😀.

                • Kako bilo🙂 sve je dobro dok se ne predajemo 😉
                  nekad ne zelim ni da se nadam, ali eto pogodi me neka rec, tren, gest i ja opet poverujem😉

  2. krađa srca – zločin koji žrtva uvek želi da joj se ponovo desi🙂
    ljubav ima svoju posebnu vremensku zonu – hajde da se svi nastanimo u njoj..🙂

Ostavite odgovor

