Sta je 1000km za ljubav?

Ljubav premostava sve prepreke, bilo koja vrsta ljubavi !

Svake godine na ovom blogu bas danas, osvane cestitka mojoj najboljoj drugarici za rodjendan. Ni ove godine nema promena, jedino ne znam kada ce je ona procitati, jer je na planini, na zadatku🙂

Mnoge lepe, vesele, teske i tuzne trenutke podelile smo cak i onda kad nije bilo telefona, ni kad pisma nisu mogla pronaci put do nas; cak i onda kada smo bile u istoj zemlji, ja na jugu, odsecena od sveta a ona na severu i tada je njen glas stigao do mene.

Ona je najvredniji ukras u mojoj kutijici sa nakitom. I kad je ljuta, i kad je tuzna, i kad je nervozna i kad je srecna i vesela, uvek je ona jedna jedina, moja Crvenkapica.

Dobro, zna ona, da zakomlplikuje i sitnicari, da ispituje do besvesti  i nazad, ali sto zna da  namaze crveni lak na nokte i da ga tako sexi nosi, to ne ume ni jedna kao ona. Naravno da je od mojih noktiju pokusala da napravi kopiju njenih, nije uspela, ovi nokti nisu stvoreni za crveni lak.🙂

Zelim ti radostan rodjendan, jos samo jedan u nizu. Dogovorile smo se, da ne brojimo godine, ostavljamo ih statistici,  a mi ce mo uvek biti lepe, mlade, zanimljive i pametne.
Verujem, da ako nista do sada, kroz zivot nismo naucile, bar smo spoznale, da SRECA nije mesto na koje putujemo, vec nacin na koji to radimo dok idemo prema njoj.

Prosaputala sam najlepsu rodjendansku molitvu i stisla te jako, jako u srcu.
Ziveli!

10 thoughts on “Sta je 1000km za ljubav?

  1. živeli🙂 na kraju ipak shvatimo da imamo samo jednog pravog Prijatelja kroz život ceo,možda i cela dva ako imamo sreće(ili zaslužimo ta dva)

    • Tako je🙂 ja to znam vec odavno, dolazili su i odlazili, ali ona je uvek bila tu, kao i ja za nju!!! Zivot- prica pricu i malo je mi mozemo navoditi, kao reku, pomalo, neznatno… on nam odredi put po rodjenju …
      Hvala na ovom lepom komentaru.

  2. 2 dana kasnije – srećan rođendan Sanja!🙂
    i 2 dana kasnije, srećno vam ostalo i opstalo još duuuugoooo ovo dragoceno prijateljstvo, Sara!🙂

  3. Hvala Sarice ,sišla sam sa Goc planine sa godinom vise a nije mi ništa veruj mi ništa ne boli ,a i interesantna je brojka.Hvala ti uvek me bocneš sa ovakvom cestitkom i mnogo ti hvalaaaa
    hvala i ostalima divni ste

Ostavite odgovor

