A zašto bi, ti bio drugačiji?

Želim ti, da ne možeš da žviš bez mene! Eto tako, iz inata.
Želim ti, da spoznaš šta je ljubav i ako je prepoznaš, i osetiš, da naučiš da stojiš uz nju i iza nje. Nemoj više da je kriješ! Nema veze, što to više neće biti naša

Niko, baš niko na ovom svetu ne može da živi bez ljubavi, zašto bi to mogao ti? I ti si samo čovek, zar ne?
Nema lepih reči za kraj, sve one bole. Pitanje je samo, da li ta bol nekada prestane?
Nauči da voliš. Ne trči, za nečim što ne postoji. Previše dugo se zavaravaš. Prepoznajem slične sebi. Pokušaću da to više, ne bude moja briga! Pitanje je samo- dokle će me ljubav prema tebi boleti ?
Ne želim da mi pišeš: „lepo je imati uspomene, trebamo biti sretni zbog toga sto smo imali.“
Shvati već jednom, ne želim ih vise. Pun mi ih je kofer, ispadaju kao stare stvari iz zavežljaja. Neću da prosjačim. Ne želim ih. Uzmi svoje uspomene, ponesi ih, i budi srećan sa njima …
„Imao si, nisi znao, kako sija dijamant.“

24 thoughts on “A zašto bi, ti bio drugačiji?

  1. Auh! „Shvati već jednom, ne želim ih vise. Pun mi ih je kofer, ispadaju kao stare stvari iz zavežljaja. Neću da prosjačim. Ne želim ih. Uzmi svoje uspomene, ponesi ih, i budi srećan sa njima…“ ovo boli…

    • To je onaj trenutak za kraj kada ti neko kaze:“ pa bilo je lepo, imamo uspomene“, ma super imamo uspomene, ali od njih se ne zivi, niti dalje sa njima, to je ono kad jedna strana, neke stvari kao po proracunu radi, a nema hrabrosti da kaze, da je mozda drugacije, nego onda krene sa svim lepotama, e to je pokusaj price, da kaze da ko moze neka zivi sa uspomenam i od uspomena, … boli..
      Hvala Bero

    • …ma da molim te svi kao, pa lepo je imati uspomene, sta da ih nemamo, pa jeste super, samo ja vise ne bih da skupljam uspomene ko slicice za album, ajde vise…🙂 🙂 🙂 hvala… ovih dana sam samo malo luda , znas mene😉 🙂

Ostavite odgovor

