Jezerska noćna mora

Vruće je bilo poslednja dva dana u mom gradu. Pravo leto ili „Sahara medj’ Alpima“. Jedva „pregurasmo“! Pa se zato pitam kako je ljudima koji su u Balkan- Sahari vec mesecima. Navika je čudna stvar.
Da, ne dužim. „Goresmo“ juče tako i mi ceo dan i noć. Pred veče dobijem poziv da se isplovljava. Drugarica je položila za jedrenjak i zeli da proslavimo. Usput mi reče da ako nema vetra imamo motor. Dobro, dvoumila sam se jedno 60 sekundi i krenula u avanturu.
Jezero, mirno, toplo, pitomo, društvo odlično, muzika uh, prava jezerska… Povetarac piri, ma milina jedna.
Sve je išlo po planu do jedno 22h, posle toga sve što je moglo da ne ide po planu, išlo je. Naučila sam da čitam kordinate na karti, da vučem jedra, da u sekundi navučem spasilački prsluk i da izgovaram „oče nas“ u 6. brzini.
Zamalo se nismo nasukali, potopili i to na dubljem delu jezera. Imali smo jedra koja nisu slušala i motor koji je otkazao. Nisam ni znala kako je jeziva tišina noću na vodi. Mrak je crnji nego na kopnu.
Bilo je uzbudljivo i uzburkano. Kakva morska bolest niko je se setio nije, niti smo imali vremena da se razbolimo…
Nekako smo se vratili u luku, pomalo bledi i skoro isprebijanih ruku i nogu od jedara i uza. Nije falilo uzbudjenja, sve je bilo na nivou, samo ja više neću ići ako je moja drugarica kapetan ladje.

Taman sam se osušila i sela da odmorim, kad tačno u ponoć, tvoj poziv. Zovem nazad, ne javljaš se. Šta treba to da znači?
Da su se kazaljke poklopile i da misliš na mene?
Da ti je maca pojela jezik?
Da me voliš i ne možeš da živiš bez mene?
Da si totalno „odlepio“?
Da me moraš uskoro videti?
Da si pogrešio broj?
Zaokruži jedan od tačnih odgovora…
Previše talasa i vetra za jednu noć. Moja duša je vec preživela brodolom na suvom, preživece i taj jedan odgovor…🙂
p.s
jos jedna zabeleška za moj dnevnik…

7 thoughts on “Jezerska noćna mora

Ostavite odgovor

