Ne, nije mi zao

… bio je to jedan od onih trenutaka koji i kada postanu samo daleka uspomena, ne mogu se zaboraviti- nas susret!
Znali smo da ces sa toplim danima i ti morati da odes. Zbog posla si menjao gradove, drzave.
Znali smo sve to, ali bilo je prekasno za oboje. Ljubav ne bira, ona se dogodi.
Znala sam da u sportu mozes dati maksimum samo do odredjenih godina; nismo hteli da odustanemo.
Gledam te na mnogim naslovnim stranama. Ti znas koliko sam ja na sve to ponosna.

Baka je rekla da ces se vratiti. Verujem njoj a verujem i u nas, jer drugačije u ovim danima bez tebe i nije moguce ziveti.

 

 

24 thoughts on “Ne, nije mi zao

    • @shunjalica
      …istina je da sve sporije disem, istina je da nedostaje, istina je da je moralo tako da bude, istina je i da sam izdrzala, istina je da ne pustamo jedno drugo… A dokle tako? Videcemo….🙂 Istina je da si ti nasa frendica…

    • „…hajde dodji i razveseli me…“ – predivne reci, pesme…
      Jos uvek se nadam …
      Hvala na divnoj muzici, hvala draga Dolly.

  1. Ah… Tu sam da pruzim podrsku, makar moralnu jer daleko si, al’ mislim da od cekanja i nadanja ‘leba nema. Bar se ja u takvim situacijama i nisam nesto omrsila, a kamoli prejela, ne daj Boze…😐😀 Mozda je to i dobro, jer ko zna da ne bih i stomak pokvarila…😀 Nego, kako god bilo, evo jednog brzeg ritma za 100%tno podizanje raspolozenja :OK:😀

    • hvala tatjana bas onako iz srca🙂
      ma kakvo cekanje, idemo napred i svojim putem… tako mora, nije lako…. ali sta nam preostaje, depresiu ne zelimo😉 🙂

        • Ispravno, potpuno!!! Imala sam jednu ljubav, bas onakvu kakvu sam uvek zelela, nisam je sanjala, bila je tu pored mene, to nesto Vise nam nije dalo da tako i ostane, mnogo je tu bilo „ali“, ali ljubav kao ljubav i sam covek su bili ono sto sam sanjala … 🙂 i zato nije mi zao, ali me dusa boli ….i bolece dok sam ziva, ovo je sad malo izlizano ali tako je, kad ti neko obelezi zivot…

          • Nista tu nema izlizano, ja da ti kazem :OK:. Hm… Mogla bih da iznesem neke svoje dozivljaje na zadatu temu, al’ nije zgodno da „lajem na zvezde“ ovako javno😀. Reci cu ti samo da sam imala to zadovoljstvo i srecu da zaista volim i budem voljena. Ne da nije bilo lako, nego je za roman (ko zna, mozda ga i srocim jednog dana :D) ali se smatram srecnom jer stvari koje doziveh neki ljudi nikad nisu upoznali, niti ce. Jednostavno je tako. Ili jesi ili nisi, Lav ovo-ono…😀 Elem, mi smo srecnice kad pogledamo zivot iz pravog ugla😀.

            • I jos nesto. Posto rece da volis da pevas, a volim i ja (u kupatilu obavezno ali imam i drugih tezgi na kojima nastupam :lol:) kad dodjes u nase krajeve pozivam te da napravimo nasu verziju pesme : „Uvek spremne zene“😆. Mislim da je to pravi izbor za nas zakljucak: nix depresija, nix seca vena i ostalo, vec napred u nove radne pobede😀

Ostavite odgovor

