Svako od nas ima pravo na svoju bol

Zivotni virovi jedan za drugim dolaze i ostaju dovoljno dugo, da me uvuku svom silinom u vrtlog. Smenjuju se bistra i mutna voda. Razumevanje i ne razumevanje. Odmahujem glavom i cudim se silini nevidljivih ruku koje zele da me potope i zadrze pod vodom.
Oslobodila sam se jednog kruga ljudi i pomislila da ce snaga vira popustiti. Prevarila sam se. Naisli su drugi, mnogo bolje maskirani i presvuceni u kameleone.

Da li vredi uopste bezati? Kako se iscupati iz nepostenih ruku? Kako namirisati bas svaki put to nepostenje.
Prevarila sam se. Gde mi je moc zapazanja? Da li je moguce da sam zazmurila i pustila da neki principi budu pogazeni zbog tog treptaja. Da li na ovom svetu ima jos iskrenih ljudi koji i misle ono sto govore?
Ne zelim da verujem da je zivot sastavljen samo iz vrtloga i zivog peska.
Prevarila sam se jos jednom – to ne mogu da promenim ali promenicu sociva, mozda kroz zelenu boju ugledam i slamku spasa u mutnoj vodi koja je trenutno oko mene i preti da me udavi.
Boli.
Nepravda me boli. Za nju jos nisu pronasli lek.

18 thoughts on “Svako od nas ima pravo na svoju bol

  1. i ja se, kao i ti, ljutim na sebe kad pogrešno procijenim, kad se prevarim, kad sebi dozvolim da me povrijede, prevare, slažu… znam kako boli, trpi, stisni zube

    vjerujem svom osjećaju, vjerujem sebi, vjerujem intuiciji, vjerujem izrazu u očima… vjerujem pa kud puklo..
    A vječiti sam borac za istinu, vječiti

    • hvala Dolly na ovom iskrenom komentaru kao i uvek. Taj izraz u ocima mi je ovaj put okrenuo pamet, pa eto dogodi se… Boli, trpim i evo ovde napisem po koju o tome… nepravda znas i sama kako boli !

      • Saro ne umijem drugačije da živim, znam da razumiješ. Tresnem o pod, puzim, ližem rane, pa ustanem sa štakama, učim da hodam…
        Trpim, trpim i sve mi se čini da sam ojačala, a u stvari se zavaravam… iluzija je moja snaga, varka, maska…
        ranjivost mi je srednje ime🙂
        proći će, kako god. Ustani draga. Evo ti obje ruke.

        • stizem i ja polako🙂 pruzena ruka je zlata vredna…
          ne umem ni ja drugacije, pa ma kako bilo…ili sam ja ili nista od svega🙂
          nek je samo ZDRAVLJA bice svega… ono sto je iza nas je iza nas, nema povratka ni popravnog…
          dan za danom prolaze godine, dan za danom ide zivot, tece a mi kako ko …. trcimo i jurimo…

    • 🙂 🙂 hvala da, bolje o nama… nego procitaj tamo na mojoj stranici poslednji status pa ce ti biti jasnije🙂
      Hvala za zaglavlje, sta cu kad sam/smo lepe🙂

      • pročitala, kanda naslućujem o čemu se radi..🙂
        nego, sad primetih koliko dugo nisam bila ovde, na svoj blog bolje da i ne odlazim tamo sigurno nisam bila i duže😀 :))))

        ah, lepoto, naše ime nosiš😀

  2. Dokle god budem ziva i pri pameti, znam da cu se varati zeleci da verujem da postoje neki drugaciji ljudi, da necu savladati tehniku ni njihovog otkrivanja ni sopstvenog prilagodjavanja. Jedino se nadam da ce sve manje boleti i brze zaceljivati i da, ipak, negde postoje oni slicni tebi, Dolly, meni… I van virtuelnog sveta… A na sta sam se sve „posekla“ i u zadnjih par nedelja, bolje da ni ne pocinjem da pisem…😐😀.

    • Kako stvari stoje i ja sam opet poverovala, sve u nadi da ima jos „normalnih“, ali mislim da kako vreme prolazi sve je teze i teze….🙂 neki moj zakljucak, ne mora da bude tacno…🙂 krenes oko nule a zavrsis na -20 , hahah , tatjana nema predaje🙂
      Hvala!

  3. Da li na ovom svetu ima jos iskrenih ljudi koji i misle ono sto govore?
    Ima Sarah… ima…🙂
    Evo ih tu pored tebe na ovom blogu, i još svuda tu i tamo skriveni…😉

    • Alex hvala na komentaru. Ima ih Alex verujem da ih ima, samo u mojoj blizini ovde u zivotu, mnogo malo…
      Hvala vama mojim Blog prijateljima na podrsci!

  4. Što bi Fjodor rekao „svako zlo je u stvari dobro,koje još nismo razumeli“ tako da se takve stvari zalud ne dešavaju,ima to svoj skriveni smisao po nas.Uvek vredna lekcija za nas

    • Verujem i ja da ima. Otvore se skoro uvek neki novi putevi, ali ukus gorčine ostane da nas prati… Verujem u bolje dane, zato i živimo…

    • Charolija
      draga moja, mislim kao i ti da nikad nista ne naucimo … sto se ljubavi tice, ali u odnosu na druge ljude mislim da, da …🙂 bar sam ja naucila neke stvari, i sklonila se od negativnih energija, pokusavam uvek iznova🙂

  5. Ima dobrih ljudi još uvek, ja sam se skoro u to uverio, mada sam do tada verovao da ih skoro uopšte nema, pa sam na kraju skontao tu činjenicu iz ko zn akojeg puta, „mi vidmo ono što tražimo“ – nesvesno razume se ali sve ono što se dešava oko nas je u nama🙂
    Pozdrav SEO Srbija SEO optimizacija!

Ostavite odgovor

