Da li je ovo novi pocetak

ili samo jos jedan pokusaj? Ima jedno mesto, jedna stolica na kojoj sam godinama pisala i citala sve sto bi se pojavilo na Blogovima ljudi koje pratim. Nisam odavno vise ovde. Promenilo se mnogo toga, a kao i da nije. Evo me opet na tom mestu u mom kutku za pisanje. Jedan pokusaj ceka da bude zavrsen- Putopis iz zivota, jedna mlade zene, sad vise ne tako mlade, ceka strpljivo da se inspiracija vrati. Svratim povremeno u ovu moju tajnu kucicu, zavirim u neke prosle trenutke, neke davne inspiracije, prisetim se druzenja, ljudi na ovoj  i nekim drugim adresama i onda pozelim opet da pisem. Jos uvek verujem : „I belive in the magic and the authority of words!“
*

tekst: Slavica Rankovic

IMG_0574.JPGt

20 thoughts on “Da li je ovo novi pocetak

  1. ima vas nekoliko koje nikada necu izbaciti iz rss, tako da kad god padne neka rec ili recenica, stize sve do Deke. Moja stolica, moj izbor…
    Ne sumnjam da imas sta lepog da napises, iskustvo i „sve nesto lepo…“ uz #ljubav i muziku = dobirna kombinacija, cak i kada se gubi i kada je prolazno. A jos kada traje, pa #neprocenjivo…
    SRECNO!!!

    ps. ne zaboravi da ubacis fotke, bez njih se ne vazi, lol

    • Ej, hvala puno!! Kao sto kazes o nekoliko ljudi znam jos po nesto:) i nedam im da pobegnu !
      Posto sad osvajam planinske vrhove :)) eto novih priča :))
      Jos jednom ti puno hvala na ovom komentaru i naravno dragocenom vremenu!!
      A, bez slika, znas me, ne moze nikako :))))

  2. svaki povratak prijatelja raduje, posebno ako je povratak na mestu gde je sve moguće…🙂
    ovo su naši mali džepovi puni čarolije…
    ćin-ćin za nova pisanija🙂

  3. И сама знаш најбоље да постоји време за све у животу.По некад нека књига на сточићу чека да буде прочитана годинама,па онда дође само…без журбе само

  4. Auuuu! Vidi, već je kraj meseca, a tek juče, ili prekjuče primetio🙂 Evo, ja hteo da sve bude, kao što je bilo pre dvadesetak godina, ali… Neće, pa neće! Inače, sve je ostalo isto, samo sam se ja promenio. Lepi pozdravi.

    • Auuu Stevo, bas si me obradovao… na ovaj tvoj Blog sam zaboravila, a onaj je zatvoren🙂 tako da sam se bas pitala pises li jos?
      Neuspeva nam to, da bude kao pre 20 god., :)))) ni kod mene ne pali… :)))
      Pozdrav sa Bodenskog jezera.

Ostavite odgovor

